مي گويم...چشم


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

بخاطر ندارم اولين بار كه از شما درخواست كردم"...................." كي بود؟ ولي متاسفانه چنين درخواستي كردم!

بخاطر ندارم چندين و چند بار اين چنين درخواستي از شما كردم؟ولي متاسفانه چنين درخواستي كردم!

بخاطر ندارم اخرين بار كه از شما درخواست كردم كي بود؟ ولي متاسفانه چنين درخواستي كردم!

اما بخاطر دارم متانت و نجابت شما را كه چگونه سكوت كرديد و  شخصيت و ادب شما را كه چگونه صبور بوديد و مهرباني و گذشت شمار ا كه چگونه خشم خود را فرونشانديد!

و اكنون از ترس اينكه مبادا من باز هم چنين درخواستي كنم نمي دانيد چه كنيد؟ من بدون انكه به اندازه سر سوزن از شما ناراحت باشم به ديدگاه دوستانه و روحاني شما احترام مي گذارم و بدون كوچكترين بحثي مي گويم...............چشم!!!خداحافظ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 9:53 AM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com